över en vecka...

Över en vecka sedan jag skrev ett inlägg sist. Har inte orkat blogga.
Jag förstår inte dem som bloggar varje dag 3-4 inlägg om dagen. Hittar ingen inspiration till det.
Hela veckan har bestått av jobb och jobb. Och det kommer hela helgen med att göra:)
I huset går det framåt...tapetseringen i vardagsrummet är klar och idag börjar Robin och Dan sätta in köket:) Längtar tills allt är klart.

Fint väder idag men jag ska bara vara inne och packa idag tänkte jag Sen ska jag jobba i natt. Tur att det e natt denna helgen för att det är familjehelg på Max och då kommer det tusen barnfamiljer och det är ansiktsmålning och det ena med det andra. Så skönt att jag slapp det.
Igår fick jag mitt körkortstillstånd så nu är det bara att börja köra:)


Puss och kram
Älskar Dan<3


Kommentarer
Postat av: Cila

va kul att de händer lite med huset.. o körkortstillståndet.. bara att köra då :)

Håller med dej... fattar heller inte hur de kan komma på saker att skriva så många ggr om dagen..

2009-05-09 @ 12:56:34
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Va roligt att de går frammåt med huset, och att du fått körkorttillståndet=)

Att blogga e så kul, ja får lite smått panik om ja inte får blogga på hela dagen hehe

Ha en bra dag.

Kram

2009-05-15 @ 11:27:25
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0