Tårta

Idag har jag bakat en tårta till begravningen i morron. Med vaniljkräm och banan och grädde. Råkade göra vaniljsås först i stället för vaniljkräm så jag fick gå till affären och köpa mer marsanpulver. Där träffade jag Karin och barnen och när jag gick hem träffade jag Sandra som var ute med sin lilla hund.
Eftersom jag inte känner så många här så är det alltid kul och träffa nån.

Till lunch idag så åt jag fruktsallad och naturell yoghurt och jag blev mätt för en gångs skull. Det kändes skönt. Men till middag blir det värre. Ett kokt ägg, en riven morot och lite keso. Inte så aptitretande precis.

Vill hellre äta potatisgratäng och kyckling. Och tårtan som jag gjorde kan jag inte äns smaka. Finaste tårtan jag gjort:)

Har ju precis börjat skriva blogg och så är jag inte så teknisk så jag vet inte äns hur man lägger in en bild på sig själv, så om ni vill får ni gärna berätta:)

Måste städa men usch känner mig inte pigg på det.
Kommer bli en jobbig dag i morron plus att jag ska jobba på kvällen.

Men ha de så bra<3

Älskar dig Dan<3

Kommentarer
Postat av: Cila

va du är duktig.. med dieten.. önskade att jag med kunde..!

ja vi får ses snart.. så ska jag visa dig hur man gör med bilder.. '

och vi tänker på er imorgon!!

kramar om

2009-03-12 @ 19:40:09
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0