Svältkur nr 1

Fruktansvärt jobbigt.
 Igår åt jag till middag en halv pepparbiff (kunde inte äta mer det var för äckligt) och lite sallad. Var så hungrig när jag gick och la mig så jag bara tänkte på massa feta goda maträtter.Jävla hjärna som ställer till det.  Så jag somna inte förrän vid 3. Skitjobbigt, har inte mått så här sen jag var "sjuk"  för 3 år sen.
Jag äter till och med mindre nu än vad jag gjorde då.
Biff med sallad till lunch idag men idag så gjorde jag egna köttfärsbiffar. Mycket godare. Till middag blir det en skiva skinka och 2 och en halv dl yoghurt. Personalmöte ikväll och där ska det bjudas på fika men nu måste jag ha karaktär att stå emot.
Dan gör ju inte saken bättre när han igår köpte pizza och satt och år framför näsan på mig. Taskigt.
Och går på toaletten hela tiden gör jag fast jag knappt äter nåt. Det är väl allt skit som finns i kroppen som kommer ut på samma sätt som en detoxkur.
11 dagar kvar efter idag och jag ska klara det!
Annars händer ingat annat idag, tänkte göra ved mig snart, vill ju se hyffsad ut i kväll:)


Skänk gärna en gåva till cancerfonden.

Älskar dig Dan för alltid<3

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Du klarar det=) Hejja hejja=)

2009-03-12 @ 11:16:22
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0