Sista dagen:)

Sista dagen på dieten idag:) helt underbart, längtar efter att få njuta av god mat....
Så här har jag ätit de senaste två veckorna:

                           Frukost:                Lunch:                        Middag:
Måndag  
1 kopp svart kaffe   2 kokta ägg                  1 biff, sallad
                                                     sallad,1 tomat

Tisdag    1 kopp svart kaffe        1 biff, sallad             1 skiva skinka
                                                          färsk frukt           2,5 dl naturell yoghurt

Onsdag   1 kopp svart kaffe       Sallad, tomat          2 kokta ägg, sallad
                   rostat bröd                     färsk frukt                1 skiva skinka

Torsdag  1 kopp svart kaffe      1 kokt ägg, 1 morot      Fruktsallad,
                                                           keso naturell            naturell yoghurt

Fredag     1 morot                  mager fisk med lite sås    1 biff, sallad

Lördag  1 kopp svart kaffe,    1 kycklingfile,                   2 kokta ägg,
                rostat bröd                  sallad                               1 morot

Söndag 1 kopp te                 1 biff grillat magert kött,       inget
                                                       färsk frukt



Så äter man i 13 dagar, när man är på sista dagen börjar man från början igen. Egentligen ska det vara spenat på visa ställen men eftersom jag inte äter det så har jag ätit sallad i stället. Funkar lika bra det:)
Fruktansvärt jobbigt är det, speciellt de första dagarna. Eftersom det är sista dagen för mig idag så tänker jag äta gott i kväll och skippa de två sista äggen:)


Har inte orkat uppdatera på flera dagar. Har haft stängning tre dagar nu fast jag bara skulle stäng en enligt schemat. Men vad gör man inte för sina kollegor. Ställer man upp för dem så ställer de förmodligen upp för en en annan gång.
Jävla massa fjortisar var det i natt, blev tokig på dem. Som tur var så ble det ingen stor rusch utan det blev bara lite folk efter två.  I kväll ska Dans brorson Tim sova över hos oss. Ska bli mysigt:)
Fint väder idag igen:) det bästa som finns, man blir så glad. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe(eftersom jag jobbade natt så blev det inte frukost förrän nu) sen gå och göra nåt annat.

Ha det kalas:)

Älskar dig Dan för alltid<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Dn dieten vill ja med prova=) funkade den?

Kram

2009-03-24 @ 15:11:11
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Michelle

Tack för din kommentar i mon blogg :)

Håller med fia. Funkar den? Synd att man inte dricker kaffe bara.

2009-04-04 @ 00:19:15
URL: http://michellenordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0