Sen uppdatering

Har inte orkat skriva på ett tag. Har väl inte hänt så mycket heller. Ont i halsen och hosta igen...för tredje gången på 2 månader. Var tvungen att jobba i alla fall fast jag knappt kunde prata i lördags. Och så har jag skit svårt att sova. Nästa gång jag får halsont ska jag gå till doktorn för det är inte normalt att ha det så ofta.

Dan slutar snart och då ska vi åka på Bejier och kolla vilka luckor vi ska ha. Har bestämt nu att det blir kök därifrån.
Ska väl städa toan först. Och fixa tvätten så vi inte har kläder överallt.
Har inte så mycket att skriva, har tappat inspirationen till allting tycker jag. Orkar inte bry mig om sånt som jag måste egentligen.
Är less på jobbet, less på vädret, less på att ha ont i halsen, less på att inte ha några vänner här, less på röran och skiten här hemma som jag inte orkar göra nåt åt, less på mig själv och min kropp och allt.
Vad ska jag göra??

Saknar min familj jätte mycket<3

Älskar dig Dan, det är för din skull som jag står ut<3

Kommentarer
Postat av: Cila

du låter nästan som mig. kanske inte så jätte less på mitt jobb.. men annars..!!

Vi kanske skulle hittat på mer tillsammans du o jag egentligen..!! promenera, träna, simma eller bara va!!

vi vet ju hur den andra har det båda två=)

2009-04-02 @ 20:21:13
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0