Onsdag

Hej svej..
Solen skiner, helt underbart. Idag blir det städning. Det behövs verkligen.
Har precis kollat på Emmerdale, så jävla bra. Egentligen är det tur att jag inte har nåt vanligt dag jobb så då kan jag titta på det:)
I natt ska jag jobba 23-03. Vilken jävla tid. Sämsta möjliga passet. Så jag får gå hem i natt. Lite motion skadar aldrig:)
Dieten går rätt så bra. Vågen visar -5 kg så jag är nöjd men det är skit jobbigt, speciellt på kvällarna. I måndags var jag skit nära att ge upp. Men efter idag så är det bara 3 dagar kvar. Längtar till söndag, då kan jag äta vad jag vill:)

Blir så sugen på att skaffa barn nu, det är så många som får barn eller är gravida som jag känner och jag vill oxå. Men vet att vi måste vänta ett tag till.
En hund som ylar på nedervåningen. Varenda gång matten till hunden inte är hemma så ylar den. Skit jobbigt, det stör som fan.  Nu ska jag öppna balkongen och släppa in våren, sätta på bra musik och städa:)

Ses sen

Älskar Dan Svensson för alltid<3

Kommentarer
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Vi hade väl mer ett muntligt kontrakt. Och ja e inte så elak som slänger ut han bara sådär. Det kvittar ju om det e min lght för han har ju betalat hyran. Och ja har ju själv 3 månaders uppsägnings tid i min lght i småland.

Ja men det gör inget, de gick så fort att slänga ner hans glas när ja tog upp mina osv=)



Ja fan va skönt med riktigt vårväder=)

Så duktig du är, kan du skicka ett inlägg till mig med vad du äter och dricker? jag vill med prova=)

Kram

2009-03-18 @ 19:59:21
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Michelle

vet hur det känns att längta efter barn. men som tur är så har sambons syster två två killar på 3 och snart 2 år som jag gullar med när vi träffas och på så sätt stillas bebisbegäret för stunden. Allt bra med dig? Kram

2009-03-21 @ 13:01:05
URL: http://michellenordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0