Lagar mat...

...gör jag nu. Köttbullar och potatismos. Egen potatismos. Använde jämt pulvermos innan sen tröttnade jag och tänkte att jag kanske skulle testa att göra egen. Och gott blev det:)
Idag är jag ledig, skönt. Sov länge idag:) skulle vatt ledig igår med men bytte med en på jobbet så han jobbar i morgon i stället för mig så då blev jag ledig onsdag, torsdag i stället för tisdag, onsdag. Tycker det är bättre så. Men tyvärr var det skitjobbigt igår. Varför vill så många äta på Max en tisdag kväll?? Det är den stora frågan...:)

På måndag ska jag med Cila på modevisning i en affär som heter Stor och fin. Bra kläder om man är lite större fast dyra.
Och på tisdag kväll blir det personalmöte på Scandic:)
Och bra väder är det nu, lite dugg regn. Jag vill att det ska ösregna! Så allt jävla snö och is smälter bort.

Ikväll blir det kolla på Greys anatomy och på lite tapeter:)
Nu ska jag gå och se hur det går för potatisen.

Älskar min Dan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0