Jobb jobb jobb

har bara jobbat hela helgen så har inte orkat uppdatera. Jobbade kväll/natt på fredagen och sen jobbade jag hela lördagnatten och sov halva söndagen sen jobb igen söndagkväll så var helt slut. Därför sov jag länge idag. Så himla skönt. Och mina läppar har gått sönder typ jag har pillat bort allt skinn så nu svider dem som fan och jag måste ha lipsyl på hela tiden.

Idag började jag min diet. Det ända som kommit innan för mina läppar idag är en kopp kaffe och ett glas vatten.  Snart blir det lunch på två ägg och sallad. Oj kom på att jag måste väga mig oxå så jag vet om jag går ner nånting. Men vikten tänker jag inte skriva(hemligt). Rätt fint väder idag så jag kanske ska ta en liten tripp till affären och köpa sallad. Den vi har hemma såg inte så fräsch ut.
Men typ alltid när jag går till affären har jag som vana att köpa choklad, kommer bli jättesvårt att låta bli.
Kommer bli två skit tuffa veckor men jag ska klara det!

Annars ska jag väl ta itu med tvätten idag. Detta eviga tvättandet, usch.

Ha en bra dag
kramar

Älskar min dan super mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0