Fajitas:)

Nu lagar jag kyckling fajitas. Var så längesen vi åt det, himla gott. Nästa vecka eller nåt ska jag laga tacogratäng( recept från Kusin Fia). Såg så gott ut när hon hade gjort det.
Blir man arg eller blir man arg?
För det första, det SNÖAR! Jag hatar snö! Det har varit så fint väder hela veckan och jag tänkte till och med cykla till jobbet idag. Men nä då, bara en jävla massa snö.
För det andra, jag ska byta från telenor till halebop. Registrerade mig på halebops hemsida för att göra en nummerflytt för ca 2 veckor sedan, sen hörde jag ingenting. Tänkte att jag skulle få hem brev men det fick jag inte. Så idag så har dem stängt av mitt telenorkort. Utan förvarning. Inget nytt kort har jag fått hem. Skrev till dem och dem bad om ursäkt och sa att det skulle ta tre dagar tills jag får det och dem ska kompensera mig med 100 kr. Men i alla fall, störande. Så nu kan inte jag ringa till nån och ingen kan ringa till mig på tre dagar. Jättekul.....
Och nu visade Dan rumpan för mig:)

I dag jobbade jag i alla fall, 4 timmar sen gick jag på stan lite. Köpte ny BH, ny mascara, ny foundation och en bronz ögonskugga. Sen jag jag och solade lite solarium.

Nu väntar Dan på att vi ska börja äta.

Ha de kalas

Älskar min Dan<3

Kommentarer
Postat av: Cila

Äntligen.. det var ju på tiden de=) hehe..!!

så du får behålla till gamla telenor nummer o ha de på halebop nu då? när de då kommer igång..

DEt var ju kanon.. så ja kan ringa till dej när det är dig ja vill prata med=) hehe..

Ja fan va tröttsamt de är me snön..!! hoppas våren är på väg där bakom all snö.....

2009-03-24 @ 21:51:05
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0