En dag mitt i veckan....

Idag är det våffeldagen.
Kanske ska iväg och göra våfflor hos Dans pappa, vi har ju inget våffeljärn:) men får väl se när Dan kommer hem om det inte blir för sent.
Idag har jag inte gjort så mycket. Mest datan och tvn som fått min uppmärksamhet. Åt en tacopaj till lunch, var väll inte så jättegod men den gick att äta.
Har fått schemat för nästa månad och jag är bara ledig en helg(påskhelgen). Man ska egentligen jobba varannan helg och va ledig varannan men jag jobbar två helger och är ledig en. Men jag ska väll inte klaga, finns dem som jobbar varje helg:).
Blir antagligen kök från Bejier som vi väljer men det är inte klart än. Ska kolla lite mer och prata om det. De har i alla fall fina luckor:)
På påskaftons natten kommer min bror Robin hit. han ska bo här ett tag igen och hjälpa till med huset. Billig arbetskraft hehe...Sen fyller han 20 om typ en månad så då får vi väll ordna nåt:)

nu ska jag kolla lite tågresor.....
hejsvejs

älskar dig Dan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0