Sista semesterdagen

Hejsan,
det va ett tag sen...

Sista semesterdagen idag för mig:( så i morgon blir det till att upp och hoppa för jag e pass 1 vilket innebär att man börjar 8 på morgonen. Jobbar till 5 sen ska jag hem och göra mig iordninhg sen ska vi till Malin och Niclas på inflyttningsfest:)

Har tillbringar en vecka i Höganäs vilket var himla skoj och jag träffade min bästa kompis som jag inte träffat på två år:)
Badade på stranden, va i hbg, helsingör och väla och shoppade:) Mest va jag hemma med min mamma vilket va mysigt:)
Sen följde mor min med upp hit och va här en vecka. Det regnade hela tiden så vi kunde inte göra nåt speciellt...sen åkte dem hem i onsdags...så nu e vi helt ensama i huset jag och Dan...får se till att göra nåt åt det ;).
10 augusti ska jag tatuera mig:) blir tre stjärnor på ryggen och så ska det stå en text, tror det blir In the arms of the Angel.
Tycker om den textraden så himla mycket och så klart kommer det från en Westlife låt:)....

Ska jobba ihjäl mig ett tag fram över nu så det är tur jag har vilat upp mig:)

Ett jätte stort Grattis till min vän Jane som har fått en jättefin son:)


Ses kanske om ett tag igen;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var iaf en rolig inflyttningsfest (;

2009-08-10 @ 21:47:23
URL: http://lilldjupas.blogg.se/
Postat av: Therese

Nej, jag tror ingen gillar kvällarna längre! Pratade med fanny, och sa att jag inte palla mer, så på måndag ska vi kolla igenom schemat och se till så det är mer folk som jobbar på kvällarna. Annars tänker jag inte jobba nå mer, för man ska ju undvika stress och det går inte när man säljer för 5200 med 4pers. Helt sjukt. Bättre att få skicka hem folk än att varje gång få hålla kvar. Stänga tar minst 5timmar nu för tiden. Och som sagt, är ju fler som tycker det så.

Nu blev det långt :P Hoppas allt är bra, kanske dags att uppdatera ;) Kram

2009-08-14 @ 12:45:06
URL: http://thogstrom.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Va mysigt och skönt med semester=)



Tänkte skicka lösen till min låsta blogg men ja vill ju inte att nån annan ska se de.

Kramar

2009-08-24 @ 12:19:53
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack :) Japp, köpt på ikea :P Lämpligt ju :P Men se till att blogga nu då! Lägg ut kort på ditt hus också, har ju inte sett det :) Kram

2009-10-15 @ 13:01:09
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0