Hejsan

Nu har till och med jag gjort en blogg:)
Visste inte riktigt vad bloggen skulle heta eftersom mitt namn redan var upptaget så det fick ble vad det blev:)
Sara heter jag och bor med min sambo Dan i Bollnäs.
Är född och uppvuxen i Höganäs men 1 september 07 så flyttade jag upp hit till min älskling. Är 21 år (22 i sommar:)) och jobbar på Max, jippi:). Har inte kommit på vad jag vill göra här i livet, kanske starta eget? Så jag får va kvar på Max ett tag till.

Just nu så bor vi i en lägenhet, väldigt fin och jag trivs bra här men nån gång måste man ta steget ut. Så nu har vi bestämt att vi ska köpa Dans föräldrars hus, renovera det och flytta in till sommaren:)
Ville inte det först men efter många om och men så har jag ändrat mig.
Det går inte att bo därute utan körkort så det ska jag oxå ta:)

Älskar min underbara Dan över allt annat<3

Kommentarer
Postat av: Cila

vad roligt att du med har blogg nu=)

va kul med huset=)

2009-03-02 @ 20:45:20
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0