Skatteåterbäringen:)

Blev väldigt glatt överaskad idag. Alla på jobbet babblade om hur mycket dem hade fått tillbaka på skatten och jag bara "jag har inte fått nåt än". Sen när jag kom hem låg det i brevlådan. Jag som trodde jag skulle få betala tillbaka. Fick ett femsiffrigt belopp. Gick inte lika bra för Dan som fick ett tresiffrigt belopp men det är ju bättre än inget. Och han brukar jämt få betala tillbaka. Ska antingen lägga pengarna på en liten resa, båtresa kanske?? Eller körkortet:)

Cyklade till jobbet igår och idag. Så himla fint väder. Men saken är den att jag inte har cyklat sen oktober-november och nu så har jag så jävla ont i röven. Kunde knappt sitta på sadlen idag. Kanske får bli buss i morron.Får se. Tror jag ska börja paka lite ikväll:)
Men nu väntar maten(spagetti och köttfärssås) på att lagas.



Älskar min Dan för alltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0