Skärtorsdag

Har inte orkat uppdatera på ett tag. Är sjuk, igen! Bara hostar och snorar. Skit jobbigt. Men måste jobba ändå. Annars blir det inga pengar.
Men hade tur, fick stå i beredningen idag så jag slapp stå därframe med allt folket. Och vi som var så förbereda på Max idag, ALLA jobbade och så kom det inte särskillt mycket folk. Långt ifrån vad alla räknat med. Skönt tyckte jag i alla fall. Och så fick jag sluta två timmar tidigare:)

I morron ska jag jobba sen ska vi till Cila och Tomas och äta Tacos. Ska bli gott och trevligt:)
Hannah och Tim har varit här och påskat för oss:) Söta var dem.

Ett STORT Grattis till Ola och Rochelle som i tisdags fick en söt liten pojke.

Börjat packa har jag gjort, står lite flyttkartonger här hemma nu:)
Och på Lördag natt kommer Robin, så då får vi iväg till Söderhamn och hämta honom.

Nu ska vi åka och handla, tur att affärerna i Bollnäs har öppet länge:)

Glad Påsk<3

Älskar dig Dan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0