Jobbig fredag

Hejsan.
Vilken dag det har varit. Nu har Dan tagit över min halsont men han har även blivit förkyld. Jobbigt. Idag har jag packat två bananlådor. Kul att äntligen börja:) Sen jobbade jag 16-20. Allra värsta tiden man kan jobba på en fredag. Fy fasiken med bilar och folk. Tog aldrig slut. Jag trodde att jag skulle dö flera gånger....nä inte riktigt så allvarligt men nästan. Men egentligen så är det ju en typisk fredag för Max i Bollnäs.
Skulle bara gnälla av mig lite.
Nu är det dags för Big Brother 03(som går i repris på tv400).
Och Dan ligger och snarkar fast vi egentligen skulle åkt på affären. Fast det får han göra när han är sjuk.

Hej svejs so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0