Jag tänder ett ljus......

Jag tänder ett ljus för min älskade svärmor Ulla Svensson som gick bort 19/2 i cancer.
Jag tänder ett ljus för min älskade mormor Greta Sjöberg som jag bort 6/1-05 i hjärtinfärkt.
Jag tänder ett ljus för min älskade morfar Johan Sjöberg som gick bort året innan jag föddes efter en lång tids sjukdom.
Jag tänder ett ljus för min älskade morbror Bertil Sjöberg som gick bort när min mamma var bara 4 år, i en bilolycka.
Jag tänder ett ljus för min älskade farmor Frideborg Jonsson som gick bort 9/8-03 efter en tids sjukdom.
Jag tänder ett ljus för min älskade farfar  Karl-Gustav Jonsson som gick bort när jag var yngre (minns inte vilket år) efter en tids sjukdom och som nu är min skyddsängel.
Jag tänder ett ljus för min älskade vän Lisa Hertting som gick bort 6/6-04 efter att ha varit helt frisk med hela livet framför sig så fick hon som 17-åring en hjärnblödning. När hennes föräldrar insåg att hon aldrig mer skulle vakna upp stängde dem av respiratorn.



Jag tänder ett ljus för Juliana Olteano från Höganäs som blev mördad när hon var 18.
Jag tänder ett ljus för Josefine Boo från Höganäs som blev mördad när hon var 13.
Jag tänder ett ljus för mina kusiners moster som gick bort i cancer för ett år sedan.
Jag tänder ett ljus för bloggtjejen Sabina som gick bort i cancer för någon månad sen.
Jag tänder ett ljus för lille Viktor på 1 1/2 år som gick bort i cancer för några dagar sen.
Jag tänder ett ljus för alla barn som mist sin mamma eller pappa.
Jag tänder ett ljus för alla mammor och pappor som mist sitt barn.
Jag tänder ett ljus........

Rest In Peace

Kommentarer
Postat av: vendela

fin text förästen <3

2009-04-21 @ 20:39:36
URL: http://femsmultron.blogg.se/
Postat av: MammaFiia

Vila i frid<3



Ja ben och jerrys e värd var krona, men de e dyyrt=)

Kram

2009-04-21 @ 21:22:34
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Cila

va fint... Jag tänder alla dessa ljusen med dig..

må dem ha det bra nu..

2009-04-22 @ 22:00:23
URL: http://cilaotomas.blogg.se/
Postat av: Lisas mamma

Lisa fick inte någon hjärnblödning. Hon dog av hjärn-hinneinflamation.

2011-01-12 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0