Fredag idag:)

I onsdags var jag nere på stan en runda, fikade, träffade Niklas och Malin och gick till Åhlens med dem.
Jag och Malin köpte likadana väskor. Sen gick dem hem och jag gick till jobbet.
Jobbade hela natten och när vi skulle åka hem så snöade det jätte mycket och jag blev himla sur. Men som tur va så la det sig inte. Och så glömde jag min nya väska på Max. Kom hem och sov 3-4 timmar innan jag skulle upp igen och iväg till optikern. Blev ett par glasögon för 3000. Men måste man så måste man. Sen gick jag till till Max och hämtade min väska och sen gick jag till Cilas jobb. Hon hade varit snäll och köpt en flaska Bacardi grand melón till mig när de åkte båt:). Sen åkte jag hem och sov. Sen ringde Dan och väkte mig så jag följde med ut till Fröste och kollade.
Hela köket är borta. Är bara stommar kvar. Shit, skit gammalt hus, sen 1800 talet nån gång. Sen i dag så sov jag länge och har inte gjort nåt särskillt. Tänkte packa lite nu snart. Första gången på jag vet inte hur länge som jag är ledig en fredag:) Känns skönt. Betalat lite räkningar har jag gjort i alla fall.

Se u later aligater


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Tackar för gratulationen=)

Här nere e de sool och värme=)

Ha en underbar helg

Kram

2009-04-18 @ 18:34:43
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vilken fin blogg du har:)





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)Den STÖRSTA SKVALLER BLOGGEN på blogg.se!:) hoppas du giggar den,kram:)<33

2009-04-21 @ 20:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0