Fakta om mig

Har inget bättre för mig så....

Namn: Sara Ellenor Sjöberg
Ålder: 21 (22 i sommar)
Bor: Lägenhet i Bollnäs men snart i hus:)
Född: Helsingborgs lasarett 27 Juli 1987
Uppvuxen: Höganäs
Civilstånd: Förlovad och sambo med Dan Svensson
Familj: Mamma Ingela, Pappa Robert, syskon Robin och Mattias.
Längd: 160 cm

Favoritfärg: Rosa
Favoritmat: Tacos, potatisgratäng och kyckling.
Favoritlåt: Fell in love with an alien
Favoritgrupp: Westlife
Favoritland: Irland
Favoritfilm: Dirty Dancing
Favoritprogram: Emmerdale, Greys anatomy
Favoritglass: Ben & Jerrys
Favoritgodis: Choklad

Gillar att: Slappa, mysa i fint väder, sjunga och lyssna på musik, mysa med Dan,
se TV, inreda....

Värsta jag vet: Spindlar, insäkter,kallt,  barnmisshandel, djurmisshandel, pedofiler och cancer.
Bästa jag vet: Dan, familjen, vänner, god mat, sommaren och massa annat....

Så många barn kan jag högst tänka mig: 5
Namn jag kan tänka mig döpa mina barn till:
Cordelia, Kian, Vide-Lee, River

Kommentarer
Postat av: Malin

5 ungar! tokig du stumpan! (;

2009-08-10 @ 09:20:34
URL: http://lilldjupas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0