1 April

Igår var vi och beställde kök. Himla fint kommer det att bli,  jag längtar ihäl mig:)
Vi pratade även om golv och garderob som dem skulle kolla upp priser på.

1 April idag och solen skiner. Lite blåsigt men ändå...ska cykla till jobbet idag. Får väl se hur det går:)
Igår städade jag lite och så var vi ute och övningskörde på kvällen!! Läskigt men kul. Vi körde på Coop extras parkering och det var skit kul. Jag lärde mig att blinka:) Ska skriva in mig snart:)

Det stod två bananlådor inne på Hemköp som vi tog. Börja packa snart:) Men shit vad mycket det kommer bli.
När jag flyttade hit så fyllde vi en liten släppvagn med bara mina saker, plus att Dan hade tagit med sig några kartonger tidigare. Nu så är det både mina saker, hans saker och allt som vi köpt tillsammans. Hoppas det finns folk som vill hjälpa oss att flytta:)

Nu ska jag gå och ta en macka med leverpasej tror jag.

Älskar dig Dan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0